Förraveckanglimtar



Nu ska jag lägga in några bilder som togs förra veckan. Jag börjar med lite skolnytt.



Jag hade ett vik på en mattelektion. Här syns två flitiga(!) elever i 9C.


Här använder Daniel mobilen som miniräknare, (tror jag)!


    Utanför lektionssalen.
Solljus från öppning i de blågrå molnmassorna.



Veckans bildgåta?


Tulpanerna på mitt köksbord.


Ja, och här är jag med min fläskläpp, till följd av "på-nosen-störtningen".
Jag ser lite "normalare" ut nu, hoppas jag.
Det är en vecka sen jag tog den här fula närbilden.

I övrigt har jag fullt upp denna vecka med att skriva omdömen på mina 7:or.
Det blir en hel del kvällsjobb förstås.

Vecka 7 har vi sportlov. Då ska jag bl.a få lite nya skåp i mitt kök.
Det ser jag fram emot. Sen blir det en biltur till Skåneland,
till familjen Sjöström i Lund. Och det är alltid roligt att träffa dem!




Här sitter Johanna vid mitt köksbord. Hon introducerar
mej i facebook.


Så avslutar jag det här inlägget
med blombuketten
som Tobias hade med sej
till sin mormor Berit.






Kommentarer
Postat av: jonas

Nya inlagg! Va kul. Tobias e for sot som kommer med blomster! Jag tycker du ser sa fin ut med lappen.

2009-01-27 @ 06:58:20
Postat av: Johanna

Tack för det nya inlägget! Fina bilder! Speciellt den med solljus genom mörk himmel.



Kram

Jo

2009-01-27 @ 10:23:30
Postat av: sam

Jo, tack för det! Jätteroligt att få se de nya bilderna. Har en underbart sportlov!

2009-01-30 @ 13:15:31
Postat av: mir

Fast jag tycker bilden på dig är väldigt bra ändå! Du ser ju ut som en botoxad Hollywood fru! Typ Meg Ryan, Goldie Hawn, eller varför inte Britt Ekland!

2009-01-31 @ 09:53:10
Postat av: Johanna

Ha, ha, ha! Mir, kommer du ihåg på Danmarksbåten när vi var små? "Britt Ekland, där är hon!!!"



Mamma, dags för ett nytt inlägg??!? :-)

2009-02-01 @ 11:30:47
Postat av: mir

Det glömmer jag aldrig Johanna

2009-02-01 @ 19:08:55
Postat av: Kerstin

Kram Berit

2009-02-01 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0