Bildgåtan och Julkortet

Hej igen! Som ni nog sett i kommentarerna till det tidigare inlägget, har bildgåtan, "min drömbild" fått sin lösning. Jonas gissade rätt! Fotot tog jag våren -08. Det är en närbild på utsidan av ett båtskrov. Båten låg på land uppallad för ev renovering. Jag tror det var i Marstrand. I bohuslän nå´nstans var det i alla fall. Bra gissat Jonas!

Som rubriken avslöjar kommer jag ta med något om ett JULKORT, - som kom idag - på självaste KNUT-dagen!!!!!
                                                              

Och här är JULKORTET som kom idag!!!!
TACK Shie&Jonas o Esther!
                                                        

Kolla på kuvertet som julkortet låg i. Kan man tänka sig att det tagit en omväg över Bermudas??? Ja, där skulle jag också gärna varit en sväng!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Mamma! Va kul att jag gissade ratt och hjalp vad jag skrattade nar jag sag brevet. Det hander alltid dig. Jag ar alldeles saker pa att om du hade flugit i jul sa hade du nog landat i Bermuda!



j

2009-01-14 @ 03:43:20
Postat av: Em

Spara brevet och kuvertet! Det är värdefullt i händerna på en samlare!

2009-01-14 @ 06:14:45
Postat av: Anonym

Tack för kommentarerna! Ja, det var väl synd att det inte var jag som fick ta svängen över Bermuda. Var säkert annan väderlek där än här. Klart jag sparar detta kort och kuvert!

2009-01-14 @ 14:09:35
Postat av: Shie

Esther, J and I had a wonderful time in Bermuda ;-) If you look closely inside the envelope you will find a little gift from there - a few rays of lovely, buttery, warm sunshine!

2009-01-14 @ 15:50:11
Postat av: mir

Tur att det inte flögs över Bermuda triangeln!

2009-01-14 @ 19:00:49
Postat av: Vic.

Hej Berit!

Hur mår du?

Vad har du gjort i helgen?

Hur har det gått med tanden? Övrigt läker väl, men inte kul med lös tand...

Kram

2009-01-18 @ 20:53:50
Postat av: Johanna

Fina mamma! Tack för en trevlig helg. Jag ser fram emot ett nytt blogginlägg snart. Fast du kanske har fastnat i Facebook? :-)



Du är bäst!



Kram

2009-01-18 @ 21:27:47
Postat av: Anonym

Jo tack, helgen har varit lugn. Johanna o Tobias har varit hos mej. Tanden är öm men svullnad går sakteliga ner. Nytt blogginlägg kommer så småningom. Jo, facebok är kul, men det är mycket att lära märker jag. Den senaste kommentaren kom in två ggr. KRAM till er alla!

2009-01-18 @ 21:58:43
Postat av: Jonas

Hej mamma! Nu far du snart lagga in en ny kommentar.

2009-01-21 @ 17:41:53
Postat av: Jonas

Ar det nagon hemma???

2009-01-23 @ 15:28:37
Postat av: Em

Alltså, nu är det verkligen dags att lägga upp ngt nytt. Börjar du slöa till eller?

2009-01-24 @ 08:05:58
Postat av: Kicki

Nu är det minsann dags för ett nytt inlägg tycker jag! :)

Kram

2009-01-25 @ 21:13:41
Postat av: Berit Sjöström

Javisst, nu ska jag SNART göra ett NYTT inlägg. Men jag har lite problem. Programmet vill inte acceptera mitt lösenord, aå jag kan inte komma in o fixa ett nytt. Får höra med Johanna hur jag ska göra. KRAM till er alla!

2009-01-26 @ 07:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0