helgprogrammet

Så ROLIGT att flera varit inne på min blogg och även lämnat en kommentar!


Nu är vi redan inne på det nya året. Den kommande helgen ska jag tillbringa tillsammans med Lunda-familjen. Det ska bli så roligt att vara tillsammans med dem några dagar. Jag ska avslöja en liten "hemlighet". Vi ska måla tillsammans! Jag har plockat fram en hel del färger, både olje- och acrylfärger, samt en hel arsenal penslar, svampar o annat som går att måla med. Ett par uppspända dukar, 100x100 cm, finns också med i bagaget. Dessutom vet jag att Andreas hjälpt till med förberdelser genom att iordningställa en "målarverkstad".


Jag hoppas och ser fram emot att MÅLA för glatta LIVET! Jag vet att Marie, Rebecka och jag har gemensamma skaparintressen! Så det ska bli spännande att se vad vi ska åstadkomma!?!
Min kamera kommer att följa med, så nästa gång jag skriver nåt i min blogg ska jag ta med lite bilder från våra aktiviteter.


Tills vi hörs här på bloggen igen, ha det så BRA!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt ni har i Lund! Kul att se lite bilder på Maries blogg. Det ska bli roligt att se dina egna bilder också!



Ha det så bra och hälsa hela lundafamiljen!



Kram

Johanna

2009-01-04 @ 19:06:54
Postat av: Jonas

Nu vill vi se lite bilder!

2009-01-05 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0