Försöker igen med bildinlägg!

TADAMM!!!!!! Nämen, jag fixade det! Här sitter jag i "startgroparna" på Landvetter inför avresan mot Minneapolis! Pass och biljetter tillhands. Avskedsfika tillsammans med "min chaufför" Johanna.
jo då, här sitter fotografen, som också passade på att spela modern ett spratt! Jag berättade att jag tagit med mig lite "sov-hjälp" inför den långa resan. Nämligen något som stänger ljuset ute från blundande ögon. Jag tog upp "masken" och visade - intet anande om att den placerades upp-och-ner. Naturligtvis ville dottern föreviga det lilla misstaget.
.......efter fotograferingen säger Johanna: -Vänta ett tag. Jag ska ta en bild till. Så jag stannar upp i kaffedrickandet, precis som bilden visar. Men vad jag inte anade var att hon smyger iväg och ställer sig bakom en pelare och låter mig sitta där. Jag tror ju förstås att hon sitter framför mig så jag småpratar och undrar lite vad hon håller på med. Det finns lite annat fikande folk i närheten också, som naturligtvis ser på och låter sig roas!
Vi skrattade hjärtligt och sedan fick jag veta hur "masken" ska sitta, åt rätt håll, FÖRSTÅS!
 
 
Utsikten från mitt fönster. Först på Landvetter och sista bilden visar fjällmassiv i Norge, på väg mot Keflavik, Island.
Som jag berättade i mitt inlägg före det här, så har man ändrat i blogghanteringen. Först kändes det väldigt tråkigt när jag inte kände igen sidan. Men nu måste jag tillstå att detta var MYCKET bättre. Ni anar inte hur mycket fortare det går att ladda ner bilder. Så jag återkommer snart igen med mera! Och då, ska jag visar er hur maten på Icelandair-flighten ser ut!
Ta vara på de sista timmarna i juli månad 2012, för i morgon är det redan augusti! KRAM!
 

Kommentarer
Postat av: Mir

Roligt!

2012-07-31 @ 13:30:37
Postat av: Mir

Roligt!

2012-07-31 @ 13:30:47
Postat av: Sam

O vi ser fram emot bilderna:)
Tack för senast.

2012-07-31 @ 22:23:04
Postat av: Johanna

Vad duktig du är!!! Du fixade bilderna helt själv. Bra jobbat! :-) Kul att du tog med berättelsen om masken ;-)

2012-08-01 @ 15:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0